Parteneri
Cum funcționează?
Dacă aveți un client care este dispus să cumpere proprietăți imobiliare în Sibiu, îl trimiteți la Welhome prin platforma noastră și puteți obține o recompensă la fiecare vânzare.
De exemplu, dacă un client care a ajuns la brokerul nostru la recomandarea dumneavoastră cumpără un apartament în Sibiu pentru 100.000 de euro, vă vom plăti un bonus de 500 de euro în decurs de o săptămână de la încasarea comisionului de către Welhome.
Cum devii pertener?
Înregistrare: Primul pas este să te înregistrezi pe platforma Welhome Partners, completând formularul de înscriere cu datele tale de contact și alte informații necesare.
Aprobarea cererii: Odată ce cererea ta este trimisă, echipa Welhome o va analiza. După aprobarea cererii, vei deveni oficial partener și vei putea începe să îți desfășori activitatea.
Înscrierea clienților: După ce ai devenit partener, poți începe să înscrii clienți pe platformă. Este important să oferi cât mai multe detalii despre preferințele și nevoile clienților tăi pentru a facilita procesul.
Recompensarea tranzacțiilor reușite: După ce clienții înscriși de tine finalizează tranzacții de succes vei primi o recompensă. Aceasta constă într-un comision calculat în funcție de valoarea tranzacției și tipul de proprietate achiziționată de clientul tău.
Etapa 1. Completare formular client
Pentru început, Partenerul completează formularul cu toate datele de contact ale clientului. De asemenea, pentru o mai bună eficiență, Partenerul trebuie să furnizeze cât mai multe informații despre clientul său, și anume:
preferințele clientului,
bugetul și modul de plată,
tipul proprietății,
suprafața dorită,
numărul de dormitoare,
scopul achiziției,
locația dorită,
facilități și infrastructură dorite,
are nevoie de credit ipotecar?
Etapa 2. Verificare client existent
Clientul trimis de Partener este verificat pentru a stabili dacă este un client nou sau deja existent în baza noastră de date. Dacă respectivul client a contactat agenția noastră în trecut și este deja un client activ, Partenerul va primi o notificare privind refuzul acestui client. Confirmarea, sub forma unei capturi de ecran din CRM-ul nostru, va fi trimisă Partenerului.
Etapa 3. Alocarea unui broker
Dacă clientul este nou, acesta va fi acceptat și introdus în baza de date. În funcție de preferințele clientului, se va crea o cerere internă, care va fi alocată unui broker Welhome. Brokerul va califica clientul, îi va propune ofertele corespunzătoare și va organiza vizionări la proprietățile din portofoliul nostru.
Etapa 4. Statutul clientului
Pe măsură ce brokerul lucrează cu clientul, statutul acestuia va fi actualizat, iar informațiile despre noul statut vor fi afișate în dreptul fiecărui client.
Etapa 5. Notificare de recompensă
După ce clientul semnează antecontractul sau contractul de vânzare-cumpărare, vă vom anunța că avem o tranzacție reușită. De asemenea, vă vom informa care este prețul achiziției, valoarea comisionului total încasat de Welhome, precum și partea de comision corespunzătoare Partenerului.
Etapa 6. Cuantumul comisionului
De regulă, Agenția Welhome încasează un comision între 1,5% și 2,5% din valoarea tranzacțiilor sale. Partenerul nostru va încasa un comision de 25% din totalul comisionului încasat de agenție dacă clientul cumpără o locuință nouă și 10% dacă clientul cumpără o locuință la revânzare.
Etapa 7. Termenul de achitare al comisionului
După încheierea tranzacției, agenția Welhome va aștepta încasarea comisionului de la vânzător/proprietar/dezvoltator. De regulă, acest comision se încasează în termen de 15 zile de la semnarea contractului. În unele cazuri, termenul poate fi între 1 și 3 luni, în funcție de dezvoltator. Partenerul va încasa partea sa de comision în termen de 5 zile lucrătoare de la încasarea comisionului de către agenție.
Etapa 8. Vânzare repetată
Dacă clientul va cumpăra mai multe proprietăți deodată sau va realiza tranzacții repetate prin agenția Welhome în viitor, Partenerul va primi o recompensă de până la 25% din valoarea comisionului încasat de agenție, în urma acestor tranzacții.
Etapa 9. Concurs
Welhome organizează un concurs pentru toți Partenerii noștri, unde îi va premia pe cei mai buni dintre ei. Fiecare Partener va primi 10 puncte pentru fiecare client nou introdus pe platforma noastră și încă 100 de puncte pentru fiecare tranzacție reușită prin intermediul Welhome. Concursul se va desfășura pe parcursul întregului an, la finele căruia vom stabili câștigătorii. Primii 3 vor primi diverse premii. De asemenea, pentru cei mai buni Parteneri vor fi organizate evenimente speciale, unde vom prezenta cele mai bune proiecte ale noastre, vom socializa și ne vom distra împreună.
Oamenii si tehnologia - tot ce iti trebuie sa devii cel mai important jucator pe piata imobiliara.
Când am înființat Welhome, am decis imediat, că nu vrem sa construim o oarecare agenție imobiliară sau sa fie încă una la număr pe piața din Sibiu.
Chiar de la început ne-am concentrat pe două domenii: oamenii și tehnologia.
In aceasta prezentare o sa va povestim despre proiectele rezidentiale pe care le vindem si o sa va facem cunostinta cu echipa Welhome
Facem vânzări
Vindem case si apartamente in proiecte rezidentiale noi din Sibiu. Vindem terenuri si spatii comerciale. Consultam dezvoltatorii pentru organizarea procesului de vanzare.
Ajutam la inregistrarea tranzactiilor si ajutam la obtinerea tuturor documentelor pentru semnarea la notar.
Recomandam unele din cele mai bune banci pentru obtinerea creditului ipotecar in dependenta de situatia fiecarui client in parte.
Facem marketing
In cadrul agentiei, avem un department IT, care se ocupa cu crearea de site-uri de promovare pentru cele mai importante proiecte rezidentiale. De asemenea facem video-uri si design pentru materiale promotionale.
Folosim intr-un mod profesionist, platformele de Social Media si Google pentru a ne promova proprietatile.
Cum ne găsești?
Mereu suntem bucuroși de oaspeți. Vizitați biroul Welhome: